|
Telefon : |
(222) 230 68 44 |
|
Belgegeçer : |
222 221 03 91 |
|
Eposta |
Göndermek için tıklayınız |
|
WEB |
https://eskisehirtml.meb.k12.tr |
|
Adres : |
Akarbaşı Mahallesi Kıbrıs Şehitleri Caddesi No59 Odunpazarı/Eskişehir Okulumuzun eski adı Ticaret Meslek Lisesidir |
|
VİZYON : |
21. yy´ da gelişen teknolojiye uygun, nitelikli ticaret eğitimini sağlayarak modern ve lider bir kurum oluşturmak. Okulumuzdaki öğrencilerin mesleki, akademik, iletişim becerilerini geliştirerek örnek gösterilen bireyler olmalarını sağlamaktır. |
|
MİSYON : |
Her öğrencinin değerini potansiyelini esas alan, ticari yasamda gelişen teknolojiyi en üst seviyede kullanabilen, karar verme becerisi gelişmişse, öğrenmeyi öğrenen bireyler yetiştirmektir.. |
|
BAŞARILAR : |
2013 Futsal kız Takımımız Dünya 3.sü Olmuştur.2014 Futsal Eskişehir 1.si olmuştur.
|
Öğretmen :92
Öğrenci :1616
Derslik :33
Çok Amaçlı Salon :1
Spor Salonu :1
Mesleki Uygulama Labaratuvarı :8
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :3153
Öğretim Şekli :Tekli Öğretim(Normal)
|
|
|
Saatler : |
08:30-16:30 |
|
Bağlantı : |
Yok |
|
Yabancı Dil : |
İngilizce |
|
Isınma : |
Doğalgaz Kat kaloriferli |
|
Servis : |
Özel servisler mevcuttur. |
|
Ulaşım : |
Stadyum tramvay durağına 100m, Büyükşehir tramvay duragına 500m uzaktadır. |
|
Yerleşim Yeri : |
Okulumuz Şehir Merkezinde Anadolu hastanesinin yanındadır. |
|
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : |
Okulumuz şehir merkezinde olup, Valilik binasına 400 metre, Emniyet Müdürlüğüne 350 metre uzaklıktadır. |
|
Kontenjan Bilgileri : |
2014-2015:210
2015-2016:230
2016-2017:
2017-2018: |
|
Taban-Tavan Puan Bilgileri : |
2013-2014:164,490
2014-2015:185,594 |
|
Okulun Sınav Başarı Durumu : |
2013-2014:%48
2014-2015:%52 |
|
Sınavala Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi : |
2013-2014:%5
2014-2015:%7 |
|
Sportif Etkinlikler : |
Futbol, Futsal, Hentbol, Basketbol, Voleybol, Atletizm, Güreş, Yüzme. |
|
Bilimsel Etkinlikler : |
|
|
Proje Çalışmaları : |
Okulumu Seviyorum Projesi, ENAP Projesi |
|
Yurtdışı Proje Faaliyetleri : |
AB Erasmus Proje Teklifi |
|
Yazdır : |
|